Tidsfördriv

 

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Älskling  
Sång du lyssnade på: Jag Gråter Bara I Regnet 
Gången du grät: För nån dag sedan

 

HAR DU NÅGONSIN:
Har du haft mer än två förhållanden? Inget seriöst

Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Aldrig varit, men är  
Förlorat någon speciell person: Nej, men har varit nära på 
Varit deprimerad: Tyvärr
Varit så trött att du somnat sittandes: Idag gjorde jag det

 

KÄRLEK JUST NU:
Är du kär i någon?: Ja, hur kär som helst 
Är du intresserad av någon? Ja såklart 
Kan du inte sluta tänka på den personen? Nej, han snurrar i min huvud dag ut och dag in

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja 
Fått ditt hjärta krossat: Halvt krossat 
Skrattat så att du har börjat gråta: Yes! 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, det har jag
Insett vilka som är dina äkta vänner: Mer de som insett vilka som är deras 
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja

 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn 
Hur många barn vill du ha: 2 stycken

Har du några husdjur: Ja
Vill du ändra ditt namn: Ja det vill jag

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med familjen 
Vilken tid vaknade du idag: Halv sju
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och sov 
Någonting som du längtar till: Mina vänner och min älskling 
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket
Vad lyssnar du på just nu: Newkid 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Kan man heta det? 
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting faktiskt
Vad är ditt namn: Andrea Elleni Molly Karin Norell 
Singel/upptagen: Föralltid upptagen
Stjärntecken: Vädur
Kille eller tjej: Jag är en tjej
Grundskola: Ja, sista året nu
Gymnasie: Snart 
Högskola: Vet inte 
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: Mellan
Längd: Typ 170 snart 
Vad gillar du gällande dig själv: Min kropp 
Piercings: Har i öronen, vill göra i tungan 
Tatueringar: Vill göra 
Höger eller vänster: Högerhänt

 

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig blivit opererad 
Piercing: i öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Niki Chrisianson 
Sporten du spelade: Trupp gymnastik 
Husdjur: Hamster 
Vaccination du minns: Fästingspruta
Konsert: Minns inte? 
Förälskelse: Filip Vårnäs

 

JUST NU:
Äter du: Nepp 
Dricker du: Ja
Är du på väg att: Forsätta med dem här frågorna
Lyssnar du på: Ingenting
Väntar du på: Att mamma ska komma hem

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon 
Kramar eller pussar: Båda är mysigt
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Både och 
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar 
Tatueringar eller piercingar: Tatuering, men helst inget
Känslig eller inte: Lagom känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Inget av de?

 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja..
Tappat glasögon eller linser: Solglasögon, ja 
Haft sex på första dejten: Nej

Krossat någons hjärta: Jag tror det 
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Ja, det har jag 
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nepp

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja, jag ljuger sällan för mig själv
Mirakel: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Himlen: Jag vet faktiskt inte 
Tomten: Nej
Att kyssas på första dejten: va? 
Änglar: Jordnära änglar

 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Aldrig! 
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, fullt möjligt

Vad kan du verkligen inte leva utan: Filip, mina vänner och min familj
Vad vet inte så många om dig?: Att jag är sjukt jävla osmart..


Kommentarer

Kommentera här! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?



Kommentar:

Trackback
RSS 2.0